„Robienie PR Coca-Coli to fascynujące dla ludzi od 16. do 20. roku życia. Potem chcesz mieć wpływ na rzeczywistość” – mówi Anna Garwolińska w artykule Dużego Formatu. W tekście można przeczytać m.in. o różnych aspektach współpracy firmy Glaubicz Garwolińska Consultants z Agonem Shu i łączeniu w komunikacji różnic międzykulturowych. Agon Shu skorzystał po raz pierwszy ze wsparcia firmy Anny Garwolińskiej, kiedy w polskich mediach rozpętała się burza wokół planowanej przez grupę religijną modlitwy na terenie byłego obozu koncentracyjnego w Oświęcimiu. Tekst dotyczy przygotowań do kolejnej uroczystości tym razem w Japonii i Izraelu, którą dla Agonu także przygotowuje od strony zapobiegania kryzysom polska firma.
Autor opisuje pracę doradców ds. kryzysu, którzy „dwoją się troją, by nie wleźć na minę”. Zbigniew Jankowski z Glaubicz Garwolińska Consultants stwierdza „Największa mina to sama uroczystość Goma. Dlaczego? To są dwa ogromne stosy drewna. Izraelczykom ogień kojarzy się jednoznacznie – krematoria. Dużo pracujemy, żeby wytłumaczyć ludziom w Izraelu, że w buddyzmie ogień ma całkiem inne znaczenie”. (psp)