niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościSzef a wizerunek firmy

Szef a wizerunek firmy

Anna Buczyńska pisze na łamach magazynu Personel + Zarządzanie na temat efektywnego tworzenia wizerunku pracodawcy. Wg autorki wizerunek firmy jest jednym z kluczowych czynników mających wpływ na przyciąganie i utrzymanie najbardziej utalentowanych pracowników.

Wizerunek firmy znacząco wpływa na wybór pracodawcy, a budowanie marki powinno się zaczynać wewnątrz firmy – uważa Buczyńska. Dodaje także, że „nie da się zbudować spójnego wizerunku firmy bez wsparcia kadry zarządzającej, która wyznacza strategie i jest przykładem wartości przyjętych w organizacji”.

Tworzenie strategii wizerunkowej powinno się zacząć od wnikliwej analizy sytuacji wyjściowej, a następnie skonfrontować wizerunek rzeczywisty z pożądanym i określić cele, na których ma się opierać wizerunek danej firmy. Autorka podkreśla także, że efektywne i dobrze zaplanowane działania z tego zakresu pozwalają organizacji na realizowanie innych istotnych celów, takich jak proces prowadzenia rekrutacji czy stopień utożsamienia się pracowników z firmą. (mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj