czwartek, 1 maja, 2025

Publikacje

Reklamaspot_imgspot_img

Jak emocje kibiców wpływają na ich zaangażowanie w social mediach? Na przykładzie kwietniowych meczów Legii z Chelsea

Instytut Monitorowania Mediów przyjrzał się medialności tych wydarzeń sportowych...

„O tym się mówi”: tekst Wojciecha Czuchnowskiego na czele zestawienia w marcu

Na bazie artykułu Czuchnowskiego powstało 245 publikacji w innych mediach o łącznym zasięgu 25,8 mln kontaktów z przekazem...

Biejat wyprzedziła Mentzena w socialach. Nowy raport o kandydatach na prezydenta

Po raz pierwszy ktoś wyprzedził Sławomira Mentzena w mediach społecznościowych, choć tylko pod względem liczby wyświetleń postów...

Kandydaci w mediach: rekordowe zasięgi za sprawą prezydenckich debat

Najbardziej medialnym kandydatem na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 roku był Rafał Trzaskowski...

„Zrobiliśmy to lepiej” – PR-owy sukces Burgera Rywala

MAX Premium Burgers podjęło strategiczną decyzję, aby skutecznie konkurować z dominującym graczem branży fast food...

Legia najbardziej medialną drużyną. Spory awans Jakuba Kamińskiego w marcowym zestawieniu „Piłka w grze”

Piłkarze warszawskiej Legii zmierzyli się z jedną z najbardziej utytułowanych angielskich drużyn – Chelsea Londyn. To zaowocowało wieloma dyskusjami...

Prawica walczy o zasięgi, strasząc migrantami

Kolejny raport IMM i Demagoga obejmuje analizę treści opublikowanych w mediach na temat kandydatów na urząd prezydenta w okresie od 31 marca do 6 kwietnia...

Różnorodny Corning, czyli o tym, jak firma łączy ludzi niezależnie od różnic

Projekt „Łączymy ludzi, niezależnie od różnic” pomógł w stworzeniu inkluzywnej kultury organizacyjnej firmy...

Karol Poznański, p.o. rzecznika ZUS: chcemy prowadzić jak najbardziej przejrzystą politykę informacyjną

W warstwie komunikacyjnej zależy nam na dalszym wzroście zaufania społecznego do ZUS. Zaufanie i przejrzystość polityki informacyjnej są ze sobą ściśle powiązane...

Burza wokół prokurator Ewy Wrzosek. Ponad 84 tys. publikacji i fala hejtu w sieci

Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów...

Wzrost kosztów i spadek rentowności usług – taki obraz branży marketingowej wyłania się z najnowszego raportu SAR

Dane ujawniają wyraźną dysproporcję pomiędzy rosnącymi kosztami świadczenia usług a tempem wzrostu ich wycen...

Jak zmienił się rynek PR w Polsce?

Druga edycja badania na temat kondycji rynku PR w Polsce przygotowana przez analityków z Exacto i UW ujawnia....

Trzaskowski liderem w mediach tradycyjnych, Mentzen zwycięża w socialach, Biejat rośnie na TikToku

W telewizji, radiu, prasie i internecie największy zasięg — ponad 314 mln — zgromadziły publikacje, w których wspominany był Rafał Trzaskowski...

Rafał Brzoska jako „polski Elon Musk”. Temat deregulacji rozgrzewa media i społeczeństwo

Założyciel InPostu jest ewidentnie kojarzony z rządowym projektem. „Z jednej strony może to stanowić szansę, ale z drugiej strony – zagrożenie wizerunkowe oraz biznesowe w przypadku niepowodzenia projektu”...

Stop nieświadomej nietrzeźwości! Kampania AlcoSense na rzecz bezpieczeństwa na drogach

Organizatorzy wykorzystali głośny temat zaostrzenia kar dla nietrzeźwych kierowców do promowania...

Kandydaci na prezydenta w mediach. Mentzen liderem w socialach

Analitycy Demagoga oraz IMM do końca kampanii wyborczej będą przyglądać się obecności kandydatów na urząd prezydenta w mediach...