poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLubią sponsorować sport

Lubią sponsorować sport

O stałym wzroście zainteresowania firm promowaniem się poprzez sport można przeczytać w tekście Magdaleny Lemańskiej w Rzeczpospolitej. Autorka stwierdza, że firmy coraz częściej inwestycje w promocję swojej marki poprzez sport traktują jako alternatywę wobec tradycyjnej reklamy. Bloki reklamowe zmęczyły już odbiorców, którzy zmieniają kanał telewizyjny podczas ich emisji. Firmy, które decydują się na sponsorowanie sportu wierzą, że ich nazwy prezentowane np. podczas rozgrywek sportowych zostaną lepiej zapamiętane i zyskają lepszy wizerunek.
Poza tym dziennikarka zwraca uwagę na fakt, że „ze sportem wiążą się wielkie emocje, a logo na koszulkach popularnych sportowców zapewnia wzrost rozpoznawalności reklamowanej marki”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj