środa, 15 stycznia, 2025

Pepsi się zmieni

Puls Biznesu informuje o nowej strategii wizerunkowej jednego z największych potentatów na rynku napojów – PepsiCo. Na cel ten ma zostać przeznaczony „astronomiczny” budżet, donosi gazeta.

Wielka kampania wizerunkowa polegająca głównie na rebrandigu produktów PepsiCo potrwa trzy lata. Zmianie ma ulec przede wszystkim globalne logo koncernu i prezentacja marek. Cały projekt ma kosztować… 1,2 mld dolarów, mówi gazecie Indra Nooyi, szefowa korporacji. Środki na ten cel mają zostać przeznaczone z oszczędności. Zostały one zapewnione dzięki zamknięciu przez firmę kilku fabryk i redukcji personelu, czytamy w artykule.

Choć plan ten wydaje się ryzykowny, inwestycja w rebranding może być dla PepsiCo opłacalna – może zwiększyć przewagę konkurencyjną firmy, twierdzi Paweł Niziński z Good Brand&Company Polska.(ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj