PiS rusza z szeroko zakrojoną kampanią medialną, donoszą jednocześnie: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Polska. Prawo i Sprawiedliwość przygotowało właśnie świeżą – w nowoczesnej stylizacji – reklamówkę telewizyjną, a niebawem na ulicach mają pojawić się billboardy promujące partię i jej nowe oblicze, czytamy we wszystkich tekstach.
Motywem przewodnim nowej akcji reklamowej PiS-u jest hasło „Czyny nie słowa”, będące – jak sugeruje Gazeta Wyborcza – aluzją do zwycięskiej kampanii wyborczej Donalda Tuska. Nowością jest też to, że twarzami spotu są kobiety należące do PiS -u – Joanna Kluzik-Rostkowska, Aleksandra Natalli-Świat oraz Grażyna Gęsicka. Zza nich jednak wyłania się Jarosław Kaczyński. Zdaniem komentującego spot dla Wyborczej Macieja Tutaja z agencji PR Prime, jest to dość ryzykowny zabieg. „Kobiety są w cieniu, ciężko pracują, ale to prezes jest najważniejszy”, sugeruje PR-owiec.
Wszystkie media zwracają także uwagę na stylistykę telewizyjnej reklamówki, która przypomina bardziej reklamę banku niż partii, pisze Wiktor Świetlik z Polski. Nowoczesne i eleganckie pomieszczenie, laptopy – wszystko to jest „bliskie współczesnej klasie średniej”, czytamy. Dla prof. Jacka Raciborskiego wypowiadającego się na łamach Rzeczpospolitej, to znak, że PiS chce przejąć elektorat PO.(ał)
Spot można obejrzeć tutaj.