środa, 15 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościNowy klient na horyzoncie

Nowy klient na horyzoncie

Gazeta Prawna forsal.pl zastanawia się nad tym, czy warto – wzorem mody rodem z USA – zainwestować w „osobistego konsultanta od wizerunku”. Z jego usług korzystać może i polityk, i członek zarządu dużej firmy, ale także artysta, sportowiec, a nawet lekarz czy dziennikarz.

Jak pisze Katarzyna Barman, konsulting wizerunkowy dla indywidualnych osób trafił w Polsce na bardzo podatny grunt. Coraz częściej do agencji PR-owskich zgłaszać się mają nie tylko znane osoby, ale również ludzie zupełnie anonimowi, choć „bardzo ambicjonalnie nastawieni do swojej kariery zawodowej”. Kim są ci klienci? Okazuje się – pisze dalej autorka – że są to osoby z pewnymi już sukcesami zawodowymi na swoim koncie.

Za poradę – od zmiany wyglądu zewnętrznego po konsultacje dotyczące prezentacji medialnej – klienci indywidualni zapłacić muszą od 5 nawet do 50 tys. zł. Osoby rozpoznawalne zyskują „etykietę ekspertów” i łatwiej pną się po szczeblach kariery – czytamy w tekście. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj