niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościBrak promocji pomysłem na Podlaskie

Brak promocji pomysłem na Podlaskie

Gazeta Współczesna ujawnia najnowsze pomysły przygotowane przez agencję WYG International dla województwa podlaskiego. Okazuje się, że wypromować Podlasie nie będzie łatwo.

„Tylko nietypowe działania mogą zmienić sytuację regionu, który na razie oceniany jest jako nijaki”, konkluzje ekspertów z agencji relacjonuje autor tekstu. Jak na razie, wśród tych nietypowych pomysłów będzie zawieszenie promocji regionu adresowanej do potencjalnych inwestorów – z powodu braku odpowiedniej infrastruktury dla biznesu. Nie będzie także kampanii wewnętrznej zmieniającej obraz Podlasia w oczach mieszkańców, ponieważ nie chcą tego Podlasianie, czytamy dalej.

To, co zaproponowano władzom województwa, to promocja turystyki specjalistycznej dla wąskiej grupy odbiorców – głównie młodych warszawiaków, chętnych do aktywnego wypoczynku. Lokalna turystyka nie może mieć masowego charakteru, ponieważ region nie ma wystarczającej bazy turystyczne i, jak wynika z relacji ekspertów, wystarczającego zaplecza atrakcji. (ał)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj