wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościKampania Śląska oczami ekspertów

Kampania Śląska oczami ekspertów

Gazeta Wyborcza Katowice informuje o kolejnej odsłonie akcji wizerunkowej województwa śląskiego. Projekt, o którym można przeczytać także na PRoto, przygotowany przez inną niż dotychczas agencję, komentują osoby związane z promocją regionalną.

Z tekstu dowiedzieć można się, że autorem wcześniejszych pomysłów promocyjnych była Grupa Eskadra. Wśród mieszkańców wzbudziły one, jak czytamy, mieszane uczucia. Natomiast nowa odsłona akcji, adresowana do mieszkańców regionu, zrealizowana została przez agencję Business Consulting. Projekt podoba się Rafałowi Czechowskiemu z agencji Imago PR. Jego zdaniem jest „lekki” w formie i widać spójność między hasłem a obrazem. Jedynymi minusem – jego zdaniem – jest brak informacji na promocyjnych plakatach o korzyściach z odwiedzania reklamowanych miejsc.

Akcja, jak czytamy, kosztowała 2 mln złotych, rozpocznie się w maju i będzie trwać przez miesiąc. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj