środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościLepper. Inny człowiek

Lepper. Inny człowiek

Dziennik opisuje, jak zmienił się wizerunek Andrzeja Leppera dla potrzeb zbliżającej się kampanii do Parlamentu Europejskiego. Niestety, jak pisze autorka tekstu – „całość wygląda nienaturalnie”.

Jak czytamy w tekście, lidera Samoobrony „zatopiły” obyczajowe skandale. Jego elektorat – w dużej mierze katolicki i konserwatywny – jest na niego „zły” za seksaferę. Dlatego, aby „odwrócić złą passę, Lepper powinien pokazać, że wie, co to moralność”, pisze Kamila Wronowska. Temu służyć ma nowy spot wyborczy samoobrony, w którym były wicepremier pokazuje się z lśniącą obrączką małżeńską na palcu, wyłaniającą się na pierwszy plan reklamy. Do swych wyborców wysyła tym samym komunikat, że „opamiętał się”, „wrócił do żony” i „sporządniał”, twierdzi autorka.

Taka strategia wobec „najtrwalszego” elektoratu może Lepperowi pomóc, ocenia Krzysztof Najder – specjalista ds. PR. Przeciwnego zdania jest doradca ds. marketingu politycznego Eryk Mistewicz. Jego zdaniem szefowi Samoobrony już nic nie pomoże, nawet lśniąca obrączka.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj