Znamy już wyniki przetargu ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego. Dotyczył on opracowania planu promocji i strategii marki dla regionu na lata 2010-2013.
Do przetargu zgłosiło się 11 firm – wszystkie spoza regionu podkarpackiego.Wśród nich były:
Konsorcjum firm: INSPIRE i MOTIVE; agencja ComPress; 4FRAME;Konsorcjum agencji: WYG International i Profile; Konsorcjum: Instytut Konkurencyjnej Ekonomii Regionów i Just; Polska Agencja Rozwoju Turystyki; Loża A5; METAMORPHOSIS; Konsorcjum firm :SYNERGIA i ARC Rynek i Opinia; Czarny Tulipan; Konsorcjum agencji reklamowych: DOBRA NASZA i STATOSFERA oraz Konsorcjum firm: PUBLICON, SMG/KRC Poland-Media, PLANET PR,Seven Advertising.
Jak podają Nowości oczekiwania finansowe startujących podmiotów wahały się od 80 do 900 tys. złotych. Ostatecznie zwyciężyła Polska Agencja Rozwoju Turystyki z ofertą za 146 tys. zł, pisze Wojciech Malicki.
Przetarg został ogłoszony, ponieważ wcześniej opracowana dla Podkarpacia propozycja była „raczej zbiorem rad, a nie projektem strategii”, do tego zdezaktualizowała się tłumaczy Rafał Baranowski, dyrektor lokalnego departamentu promocji.
Więcej o przetargu i jego zasadach można przeczytać tutaj (ał)