Polska Kurier Lubelski opisuje kulisy wyboru agencji, która ma stworzyć strategię Marki Regionalnej Lubelskie. Kto tak naprawdę będzie pracować przy tym projekcie, zastanawia się autor.
Okazuje się, że przetarg wygrała warszawska firma DSK, po tym jak z rywalizacji wycofała się również pochodząca z Warszawy agencja Lokomotywa – jak czytamy – związana z Jackiem Prześlugą doradzającym posłowi Januszowi Palikotowi. Agencja Prześlugi miała zrezygnować z udziału w przetargu po nagłośnieniu przez media sprawy powiązań szefa komisji przetargowej z lubelskiego urzędu z lokalnym PO.
W tekście zwrócono także uwagę na powiązania zwycięskiej DSK i Jacka Prześlugi. Firma ta miała bowiem współpracować z doradcą Palikota, kiedy ten był prezesem PKP Intercity.
Szacunkowa wartość kontraktu na promocję lubelskiego, jak podaje dziennikarka, to 800 tys złotych.