Znów media dużo piszą o marketingu regionalnym. Gorzów w przetargu wybrał agencję, która opracuje strategię marki, a na etapie wdrażania promocyjnego planu jest już Sosnowiec. Kraków natomiast stawia na promocję w telewizji.
170 tys. zł przeznaczyły władze Sosnowca na kampanię promocyjną, informuje Polska Dziennik Zachodni. Miasto stawia na rozgłos przy pomocy Internetu. Poza odnowionym logo i portalem miejskim pojawią się tam przenośne „infokioski”, które będą pokazywać Sosnowiec jako miasto młodych oraz dynamicznych ludzi.
A jaką strategię przygotuje dla Gorzowa wybrane w przetargu konsorcjum firm Brand Nature Access, Corporate Profiles Consulting i Profile, zastanawia się Dariusz Barański z Gazety Wyborczej Zielona Góra. Z tekstu dowiemy się, że prace zespołu będą kosztować 313 tys. złotych; BNA w ich ramach zajmie się opracowaniem identyfikacji wizualnej dla miasta, CPC – badaniami, a Profile – działaniami PR-owskimi.
Kraków nie opracowuje nowej strategii, ale ma nowy pomysł promocyjny, o którym pisze Polska Gazeta Krakowska. Dzięki powstającym właśnie serialom telewizyjnym, kręconym w stolicy Małopolski, władze miasta zamierzają pokazać jego uroki, a także wypromować Kraków na drugi po Warszawie ośrodek kinematograficzny, czytamy w tekście.(ał)