Niedawno pisaliśmy o wizerunkowej wpadce prezydenta Łodzi, który publicznie obraził jednego z lokalnych strażników miejskich. Nawiązując do tego wydarzenia, jedna z łódzkich agencji PR-owskich przygotowała debatę na temat poprawy wizerunku miasta.
„Miasto od czapy – czyli, jak poprawić wizerunek Łodzi”, pod tym hasłem, nawiązującym do niecenzuralnej wypowiedzi prezydenta Kropiwnickiego o braku czapki na głowie strażnika miejskiego, debatowali łódzcy PR-owcy. W debacie, jak czytamy, udział wzieli PR-owcy z agencji 3PR, Telma i Tool Box. „Trzeba przyznać, że takie zdarzenie i szum medialny zaszkodziły zarówno wizerunkowi prezydenta, jak i miasta”, mówi gazecie Tomasz Michałowicz z 3PR. Paneliści, jak dodaje, mają zająć się znalezieniem czynników, które negatywnie wpływają na brak spójnej strategii promocyjnej Łodzi.(ał)