sobota, 16 listopada, 2024

Ekokłamcy

Na portalu tygodnika Polityka pojawił się artykuł Pawła Wrabeca na temat tego, w jaki sposób firmy wykorzystują ekologię do poprawy wizerunku i jak często mijają się z prawdą, by osiągnąć ten cel. Autor opisuje działania wielu firm i koncernów, które deklarują, że produkują produkty przyjazne dla środowiska, ale niestety dość często mijają się z prawdą.

Jak czytamy w artykule ojczyzną „ekościemy” są Stany Zjednoczone, gdzie od końca lat 80 często wprowadza się konsumentów w błąd lub odwraca ich uwagę, deklarując proekologiczność produktów. Autor opisuje przypadki nadużyć oraz ich konsekwencje. Dodatkowo informuje, jaki wpływ na wizerunek firm miało uzyskanie specjalnych środowiskowych certyfikatów. (mk)
Czytaj więcej

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj