Fakt przygląda się wizerunkowi prezydenta. W jednym wydaniu gazety znajdziemy informację o nowym internetowym projekcie kancelarii Lecha Kaczyńskiego, a także opinię komentatora Eryka Mistewicza o marketingu politycznym głowy państwa.
Zdaniem Mistewicza, wraz z dymisją szefa Kancelarii Kownackiego, Kaczyński, ostatecznie „zaprzepaścił” szansę na reelekcję. Przez krótki czas, pisze dalej autor tekstu, wydawało się bowiem, że „projekt marketingowy pod hasłem »reelekcja Lecha Kaczyńskiego« zaczął być profesjonalnie zarządzany”. Teraz, zdaniem Mistewicza, nastąpił powrót do punktu wyjścia, czyli do zarządzania wizerunkiem prezydenta przez osoby nieradzące sobie z nowoczesną komunikacją i „całym, abecadłem wygrywania kampanii wyborczych”.
Mimo słabych ocen, jakie Eryk Mistewicz wystawił doradcom prezydenta, ci ostatni rozpoczynają nową akcję wizerunkową w Internecie. Właśnie rusza nowa odsłona internetowej strony prezydenta. Jak podaje Fakt, pierwsze jej odsłony można oglądać na stronie.