W najnowszym numerze ProKREACJI można przeczytać m.in. o tym jak rozwija się sponsoring sportowy. Autor tekstu Piotr Jakóbik pisze o czynnikach, które decydują o efektywności sponsoringu i o tym, dlaczego warto w niego zainwestować. Zauważa, że jest on dobrze przyjmowany przez konsumentów i pozytywnie się im kojarzy. Dodaje przy tym, że jednym z ważnych motywów inwestycji w działania sponsoringowe jest fakt, że ta forma promocji wymaga stosunkowo niskich nakładów, a za jej pomocą można realizować różne, istotne dla strategii firmy cele.
Poza tym według Jakóbika sponsoring sportu stwarza możliwości precyzyjnego pozycjonowania marki i dotarcia do ściśle określonych odbiorców. Autor zaznacza jednak, że sam sponsoring nie na wiele się zda jeśli będzie przypadkowy i nie stanie się częścią przemyślanej strategii marketingowej „Istotne jest przede wszystkim, aby podmiot sponsorowany (…) był odpowiednio dobrany do strategii marki oraz celów, jakie marketer chce osiągnąć poprzez zaangażowanie się w sponsoring” – czytamy w artykule.(mk)
Ponadto w najnowszym numerze magazynu można przeczytać o:
– badaniach marketingowych- nowe technologie, kierunki rozwoju i nie tylko.
– tym co liczy się bardziej? Kreatywność czy budżet? – w artykule Bartłomieja Juszczyka.
– przypomnieniu czy odświeżeniu marki, lifting głęboki czy może rebranding – w artykule Łucji Zbieniewskiej
– oraz o tym jak w rozmowie budować porozumienie – w artykule Cezarego Ikanowicza