poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWspólna strategia kluczem do sukcesu

Wspólna strategia kluczem do sukcesu

W krakowskim wydaniu dziennika Polska ukazał się wywiad Piotra Odorczuka z Simonem Anholtem na temat wizerunku i promocji Krakowa. Anholt zauważa, że – by wizerunek miasta był wiarygodny, a promocja skuteczna – w działania promocyjne powinny zaangażować się lokalne elity, polityczni liderzy, sektor biznesowy oraz społeczeństwo. Doradza, że powinni oni zastanowić się, co jest ich celem i do niego dążyć, a nie skupiać się na działaniach marketingowych i polegać na lokalnych organizacjach turystycznych. Dodaje przy tym, że wypracowanie wspólnej wizji może być trudne, ale nie jest niemożliwe.

Specjalista zaznacza również, że możliwe jest projektowanie długofalowych strategii promocji miasta, które przetrwają kadencję kolejnych polityków. Pomóc w tym mogą lokalni przedsiębiorcy. „Jeśli w projekt zaangażuje się strona prywatna, to stosuje ona zupełnie inną skalę czasową” – zauważa Anholt.(mk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj