O polskich bankach odkrywających korzyści płynące z wykorzystania mediów społecznościowych pisze Rzeczpospolita.
W USA e-społeczności do kreowania marki wykorzystuje 86 proc. firm. Tymczasem w Polsce są one wciąż niezagospodarowane – czytamy. Sytuacja ta powoli się zmienia, potencjał społeczności dostrzegł m in. BZ WBK, Alior Bank i ING.
Jak zaznacza autor artykułu, aktywność przejawiana przez instytucje finansowe w Internecie może korzystnie wpłynąć na postrzeganie ich działalności. Choć z drugiej strony nie należy e-mediów nadużywać. „W tego typu serwisach popularność można zdobyć w 24 godziny, a stracić w 12. Należy uważnie planować każdy krok i nie nadużywać cierpliwości odbiorców, np. nachalnym przekazywaniem dużej liczby komunikatów” – przypomina cytowany w artykule Tomasz Lipiński z wydziału marketingu internetowego i e-commerce w mBanku. (ks)