„Jeżeli wydaje nam się, że pracownicy tylko czekają na komunikaty od działu PR lub komunikacji wewnętrznej, to jesteśmy w błędzie. To właśnie pracowników, a szczególnie menadżerów, wybitnie silnie dotyka problem przeładowania informacyjnego” – pisze na łamach magazynu Pro-KREACJA Wojciech Kurda, senior konsultant w GFMP Management.
Autor analizuje pięć mitów na temat komunikacji wewnętrznej. Zalicza do nich np. przekonanie, że komunikacja wewnętrzna to nic innego jak część PR. Zastrzega on, że podobnie jak PR i marketing, tak PR i komunikacja wewnętrzna tworzą równorzędne, ale odrębne składniki komunikacji organizacyjnej. Jako inne mity Kurda wymienia: przekonanie, że celem komunikacji wewnętrznej jest budowanie pozytywnego wizerunku organizacji wśród pracowników, pogląd, że narzędzia i sposoby działania PR można z powodzeniem przenieść na pracowników, czy też zdanie, że komunikacja wewnętrzna jest łatwa, bo pracownicy są łatwo osiągalni i służy temu, by czuli się oni lepiej.
Ponadto w najnowszym numerze Pro-KREACJI możemy przeczytać o digital signage oraz nowościach technologicznych w sprzedaży sklepowej, o zjawisku wpływu klientów na markę i konsekwencji, jakie może przynieść bunt konsumencki. A także otym, czy reklama jest w stanie nas jeszcze zaszokować? (mk)
Więcej na: www.pro-kreacja.com