środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPromowanie wizerunku: sztuka dla sztuki

Promowanie wizerunku: sztuka dla sztuki

Polskie miasta zamierzają wykorzystać tegoroczne EXPO do promocji gospodarczej, Szczecin natomiast będzie promował swój wizerunek – i nic więcej, czytamy w Kurierze Szczecińskim.

Jak informuje autor artykułu, Szczecin z okazji EXPO w Szanghaju będzie promować się poprzez konkurs plastyczny dla dzieci. Będą one miały za zadanie namalować lub narysować „miasto przyszłości”, a autor zwycięskiej pracy w nagrodę poleci do Chin. Inne polskie miasta, w odróżnieniu od Szczecina, stawiają na promocję gospodarczą. Kraków zamierza zorganizować przy okazji EXPO seminarium gospodarcze, natomiast Lublin planuje spotkania z chińskimi przedsiębiorcami.

W komentarzu do artykułu o promocyjnych staraniach Szczecina Jadwiga Sułocka–Ukielska zaznacza, że strategia tego miasta powinna uzupełniać działania władz, a nie je zastępować. „Szczecinianie są coraz bardziej sceptyczni wobec zabiegów wizerunkowych. Woleliby gładkie jezdnie, wolne miejsca parkingowe, ofertę pracy i mieszkania. Ale w Szanghaju o tym nie wiedzą: wyeksportujemy więc nasz wizerunek i tylko wizerunek do Chin. Tam może się spodoba – oczywiście jeśli go ktoś zauważy.”, pisze Sułocka-Ukielska.(ks)

 

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj