poniedziałek, 18 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPracownicy jak klienci

Pracownicy jak klienci

Przyszli i obecni utalentowani pracownicy są coraz częściej wymagający niczym klienci – pisze na łamach Gazety Ubezpieczeniowej Marek Śliperski.

Jak zaznacza autor, w przypadku tworzenia marki pracodawcy równie ważny jest jego wizerunek wewnętrzny, jak i zewnętrzny. Dlatego przy planowaniu działań z zakresu employer brandingu niezbędne jest uwzględnienie opinii pracowników i jej cykliczne badanie.

Odnośnie kreowania wizerunku zewnętrznego firmy, Śliperski wskazuje na najczęściej występujące problemy: brak efektywnego wykorzystania firmowej strony internetowej w komunikacji z obecnymi i potencjalnymi pracownikami, znikoma obecność firmy w serwisach rekrutacyjnych i branżowych oraz brak wyróżniającego hasła i motywu przewodniego, pomocnego w promowaniu pracodawcy. Mimo rosnącej popularności employer brandingu autor zaznacza, że nie można zapominać o innych elementach, istotnych dla osób poszukujących pracy – konkurencyjnym wynagrodzeniu, możliwości rozwoju i awansu, podnoszeniu wartości rynkowej pracownika, kulturze pracy. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj