„Skuteczna reklama społeczna, jako narzędzie kampanii, powinna spełniać takie same zasady jak kampania komercyjna – przyciągać uwagę, zainteresować, wzbudzać potrzebę i skłonić do określonego działania – pisze na łamach magazynu Pro-KREACJA Paweł Prochenko z Fundacji Komunikacji Społecznej.
Autor zaznacza, że w kampanii społecznej reklama i PR są bliższe sobie niż w kampaniach komercyjnych. Zauważa, że w przypadku marketingu społecznego produktem jest określona zmiana postaw, jaką pragniemy osiągnąć, a kampania społeczna ma szanse być jej promocją. Autor dostrzega również, że kampanie społeczne, które wyłącznie komunikują problem, są nieskuteczne. Ważne jest, według autora, by wzbudzić u odbiorcy potrzebę, na której nam zależy i wskazać mu, co powinien zrobić, by ją zrealizować.(mk)
W marcowym wydaniu Pro-KREACJI znajdą Państwo również cenne rady dotyczące właściwej komunikacji z klientem przez Internet oraz wskazówki na temat projektowania gadżetów reklamowych. Jak co miesiąc na stronach „Eventy” przedstawiono najciekawsze wydarzenia branżowe – tym razem są to fotorelacje oraz opinie uczestników targów RemaDays oraz PSI. Uwagę przykuwa także temat z okładki: magia opakowań.
Więcej na stronie