Agnieszka Maruda-Sperczak i Małgorzata Kowalczewska piszą na łamach Pro-KREACJI, jak zorganizować event, by przyciągnąć i utrzymać zainteresowanie mediów. Autorki radzą, w jaki sposób zajmować się reporterami, jak wyławiać dziennikarzy z tłumu, jak ułatwiać im pracę i poszerzać możliwość zainteresowania ich tematem. Dodają, że oprowadzając przedstawicieli mediów po terenie wydarzenia, warto poznać ich z ludźmi, z którymi potem będą mogli przeprowadzić wywiad i zainteresować czymś dziennikarzy. Zaznaczają przy tym, że poruszanie się po terenie wydarzenia powinno być dla reporterów łatwe i swobodne.
Ponadto w majowym numerze Pro-KREACJI: najnowszy raport na temat wartości gadżetów reklamowych w biznesie, przegląd propozycji upominków firmowych na lato oraz marketingowe recepty na skuteczną promocję miast i regionów. Przeczytać można również o social media brandingu oraz wykorzystaniu wideo w kampaniach reklamowych. Eksperci podpowiedzą również, jak budować swój autorytet wśród pracowników i jednocześnie pozostać „ludzkim” szefem. (mk)