Jak promować markę na Facebooku? Na to pytanie stara się odpowiedzieć na łamach magazynu ComputerWorld Dorota Konowrocka.
Jak czytamy w artykule, zazwyczaj na początku aktywność firmy rozpoczynającej przygodę z Facebookiem ma charakter spazmatyczny – krótkie okresy zwiększonej aktywności na firmowym profilu przeplatają się z długimi okresami martwej ciszy. Bardziej doświadczone firmy starają się za to umieszczać materiały na swoich zakładkach regularnie i uatrakcyjniać je poprzez organizowanie rozmaitych konkursów i dodawanie aplikacji. Tworzenie społeczności wokół marki nie jest jednak zadaniem prostym. Jak zaznacza w komentarzu do artykułu Tomasz Lipiński, kierownik wydziału marketingu internetowego w mBanku, tworzenie takiej społeczności wymaga cierpliwości i działania w sposób często „łamiący konwencję stosowanym w oficjalnym PR firmy”. Jak doradza Lipiński, przed uruchomieniem profilu na Facebooku firma powinna odpowiedzieć na pytanie, czy jest w stanie sprostać wymogowi pełnej otwartości, i czy ma w ogóle pomysł na swój facebookowy profil.
Uzupełnieniem artykułu Konowrockiej jest zbiór 7 „złotych zasad obecności na Facebooku”. Można je streścić następująco: szanuj swoich fanów, nawet tych zadających niewygodne pytania, staraj się ich zaangażować w życie swojej strony, organizuj konkursy z nagrodami, urozmaicaj swój profil poprzez umieszczanie aplikacji i tworzenie zakładek, a jeśli chcesz promować w sieci mało atrakcyjny produkt, najlepiej powiąż go z innym, bardziej atrakcyjnym. (ks)
Aby poznac i opanować siłę, jaka drzemie w Facebooku – weź udział w szkoleniu Ciszewski Financial Communications i PRoto.pl.
Social media, czy nam się to podoba czy nie, stały się bardzo istotnym kanałem komunikacji. Dlatego, aby lepiej poznać specyfikę poszczególnych serwisów i aby wiedzieć, w jaki sposób je wykorzystać – weź udział w szkoleniu, które organizuje PRoto.pl i Ciszewski Financial Communications.
Tylko do dzisiaj po promocyjnej cenie!