Blogosfera coraz częściej bierze czynny udział w różnego rodzaju akcjach promocyjnych – czytamy w miesięczniku Press.
Po tym jak znany bloger Kominek skrytykował w sieci frytki zjedzone w Burger Kingu, firma nawiązała z nim współpracę w zakresie promocji. W zamian za 100 tys. zł Kominek wyjechał do USA, gdzie przez miesiąc będzie aktywizował fanów Burger Kinga na portalach społecznościowych i swoim blogu. Już rozpoczął szereg działań na rzecz dobrego PR sponsora.
Jak informuje Press, również firmy Ikea oraz Agito zaangażowały ostatnio blogerów do kampanii promocyjnych. „Bardzo dobrze, że blogosfera w Polsce zaczyna zarabiać. To nie oznacza, że bloger się sprzedaje. On po prostu buduje własną markę, staje się celebrytą, a dzięki temu rozwija się też blogosfera” – ocenia na łamach Pressu Natalia Hatalska, która współtworzyła na swoim blogu kampanię promującą obchody Roku Chopinowskiego. (iw)