Miesięcznik Press opublikował doroczny ranking agencji PR wg przychodów. W 2009 roku na pierwszym miejscu uplasowała się Partner of Promotion, na drugim Glaubicz Garwolińska Consultants, na trzecim zaś Euro RSCG Sensors.
Partner of Promotion pozostała na pozycji lidera – osiągnęła 18,1 mln przychodów (zysk wyniósł 859 tys. zł). W porównaniu z 2008 rokiem agencja utrzymała poziom, bowiem dynamika przychodów wyniosła jedynie 0,31 proc. Drugie miejsce utrzymała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants. Tegoroczne opracowanie przyniosło kilka interesujących zmian. Jak wynika z danych Pressa Profile, trzecia w ubiegłym roku agencja odnotowała spadek przychodów o ponad 67 proc. i spadła na 25 miejsce, jednocześnie będąc pod kreską aż 908 tys. zł. Na jej miejsce wskoczyła Euro RSCG Sensors. Czwarte miejsce przypadło agencji Hill and Knowlton, która debiutuje w rankingu. Dalej uplasowały się Multi Communications, ComPress, On Board Public Relations, Primum Public Relations i Weber Shandwick.