Bank Zachodni BZWBK rozpocznie w 2012 r. rebranding. Zmianie ulegnie logo i kolorystyka – zapowiedział Mateusz Morawiecki, prezes banku w wywiadzie dla Reutersa. Nowy wizerunek marki napędzać mają reklamy z Antonio Banderasem.
Promować kredyty BZWBK będzie nie Tommy Lee Jones, nie Dustin Hoffman, ani nie Lewis Hamilton, który jeździ w teamie McLaren współpracującym z Santanderem, tylko Antonio Banderas – tak zdecydował nowy hiszpański właściciel banku, Banco Santander . Plany te potwierdził po wczorajszej konferencji prasowej na temat wyników finansowych BZ WBK prezes Mateusz Morawiecki. Jak informuje Wyborcza.biz, chociaż „proces rebrandingu będzie rozłożony na kilka lat z powodu jego kosztów”, bank już teraz kończy produkcję filmu z udziałem latynoskiego aktora. Działania te wspierają zmianę marki oraz koloru z obecnego zielonego na czerwień Santandera. „Rozpoznawalność marki BZ WBK wśród klientów jest bardzo dobra, więc do nowej nazwy trzeba będzie ich przyzwyczajać” – powiedział Morawiecki. (es)