Brak konieczności kosztownych badań, całodobowy dostęp na całym świecie, szansa na większą rozpoznawalność marki wśród konsumentów – to zalety działań w mediach społecznościowych dla małych i średnich firm okiem Anny Kusak z NetCenter Solutions.
Jak czytamy w Pulsie Biznesu, komunikat w mediach społecznościowych jest trwały, bo „treści dodane w internecie nie giną”. Kusak podkreśla, że nie mają ograniczeń geograficznych i czasowych. Jego zdaniem zaletą jest także możliwość kontaktu z osobą bezpośrednio zainteresowaną produktem, dzięki czemu łatwiej poznać opinię konsumenta oraz pożądane kierunki rozwoju. „Duża liczba tworzonych treści na temat firmy zwiększa jej widoczność w sieci, ułatwia pozycjonowanie” – dodaje Kusak. Prościej też, według niej, znaleźć dzięki social media ambasadorów marki. „Tradycyjne działania marketingowe nie dają takich możliwości” – kwituje przedstawicielka NetCenter Solutions. (es)