poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościO wyższości mediów społecznościowych nad marketingiem

O wyższości mediów społecznościowych nad marketingiem

Brak konieczności kosztownych badań, całodobowy dostęp na całym świecie, szansa na większą rozpoznawalność marki wśród konsumentów – to zalety działań w mediach społecznościowych dla małych i średnich firm okiem Anny Kusak z NetCenter Solutions.

Jak czytamy w Pulsie Biznesu, komunikat w mediach społecznościowych  jest trwały, bo „treści dodane w internecie nie giną”. Kusak podkreśla, że nie mają ograniczeń geograficznych i czasowych. Jego zdaniem zaletą jest także możliwość kontaktu z osobą bezpośrednio zainteresowaną produktem, dzięki czemu łatwiej poznać opinię konsumenta oraz pożądane kierunki rozwoju. „Duża liczba tworzonych treści na temat firmy zwiększa jej widoczność w sieci, ułatwia pozycjonowanie” – dodaje Kusak. Prościej też, według niej, znaleźć dzięki social media ambasadorów marki. „Tradycyjne działania marketingowe nie dają takich możliwości” – kwituje przedstawicielka NetCenter Solutions. (es)

 

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj