Prowadzenie stron firm oraz marek, kampanie w mediach społecznościowych to dochodowy biznes. Jako przykład Puls Biznesu podaje firmę, Socializer, która planuje debiut na rynku NewConnect. Jej marże to ok. 60 proc. – informuje w Pulsie Biznesu.
Firma niedawno sprzedała 5 proc. udziałów za 700 tys. złotych. Możliwe, że środki pozyskane na giełdzie wyda na przejęcie innych firm działających w mediach społecznościowych, ale oferujących inny zakres usług. Według prezesa Socializera Łukasza Misiukanisa kapitalizacja spółki szybko przebije 20 mln złotych, gdy rynek pozna jej wyniki. W przyszłym roku firma ma przynieść 4 mln złotych przychodu.
Według Misiukanisa rynek, na którym działa jego firma będzie się profesjonalizował a więc pojawi się konkurencja, która „spłaszczy marżę”. Dlatego firma poszukuje klientów na Zachodzie, gdzie oferowane przez nią ceny są dużo niższe od obowiązujących na tamtejszych rynkach. (ks)