poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualności2012 sposobów na promocję przed Euro

2012 sposobów na promocję przed Euro

Wrocław znajduje 2012 powodów, dla których warto odwiedzić to miasto, Poznań gratuluje awansu finalistom, Gdańsk zachęca do wyjścia poza ramy a Warszawa przebiera Syrenkę – czytamy w Rzeczpospolitej. Im mniej dni do Euro 2012, tym więcej złotówek  wydają na promocję miasta-gospodarze tej imprezy.

Wśród czterech miast, w których odbędą się mecze mistrzostw, najwięcej na promocję przeznacza Poznań – tegoroczny budżet promocyjny poznańskiego magistratu to 5,7 mln złotych. Miasto dwa tygodnie temu rozpoczęło kampanię w ramach której poznaniacy gratulują Anglikom, Niemcom, Hiszpanom, Holendrom i Włochom awansu do finału mistrzostw Europy. W jej ramach pojawią się również reklamy w znanych zachodnich gazetach.

Wrocław na reklamę zamierza wydać 10,5 mln złotych. Jego hasła to: „Mecz to tylko początek” oraz „2012 powodów, by odwiedzić Wrocław”. Pod koniec tego roku miasto ma rozpocząć kampanię w Londynie, Wiedniu i Berlinie, gdzie billboardy będą zachęcały do odwiedzenia stolicy Dolnego Śląska. Dodatkowo miasto promować będzie instalacja na lotnisku we Frankfurcie nad Menem oraz płyta rapera L.U.C.-a. Warszawa na promocję przeznaczy o 2,5 mln złotych mniej i wykorzysta Syrenkę oraz Chopina, przebranych w piłkarskie stroje. Postacie te pojawią się na miejskich wydawnictwach, plakatach i ulotkach.

Spośród gospodarzy najmniej wyda Gdańsk – 2,5 mln złotych. Miasto promuje się hasłem „Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności” i spotem, który będzie emitowany w BBC oraz France24. Uzupełnieniem tych działań jest internetowa platforma BeyondTheFrame, gdzie internauci mogą tworzyć własne filmy na temat pasji, miłości oraz wolności. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj