poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościInwazja kultury za 8 dolarów

Inwazja kultury za 8 dolarów

Motyw muzyczny wykorzystany w najnowszym spocie kampanii promującej Katowice przypomina ścieżkę dźwiękową z programu „Informacje dnia” emitowanego w TV Trwam. Jak czytamy w Gazecie Wyborczej Katowice można go pobrać z internetu za 8 dolarów. „Nasza muzyka to dzieło własne kompozytora” – zapewniał wcześniej Mateusz Zmyślony, dyrektor Grupy Eskadra, która przygotowała kampanię.

Zmyślony wyjaśnia, że spot miał być utrzymany w konwencji stacji informacyjnej, a ewentualne podobieństwo jest przypadkowe. Gazeta Wyborcza „równie przypadkowo” trafiła w sieci na melodię z reklamy. Jak czytamy, w jednym z serwisów można ją kupić za 8 dolarów i 15 centów. Jak wyjaśnia dyrektor Grupy Eskadra, cała branża reklamowa wykorzystuje gotowe materiały. Zaznacza także, że muzyka jest tylko jednym z elementów całości oraz że osiągnięcie takiego samego efektu za mniejsze pieniądze jest chyba zaletą. Cała kampania jest warta 1,5 mln złotych. (ks)

Spot Katowic

Czołówka programu TV Trwam

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj