środa, 25 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościMedia nie reagują na krytykę

Media nie reagują na krytykę

Znaczące zmiany w mediach często powodują negatywne reakcje ich fanów na Facebooku. Jak czytamy w magazynie Press, jest to standardowe zachowanie, co nie oznacza, że nie należy na nie reagować.

„Fanów można traktować jako grupę fokusową” – twierdzi Artur Małek, autor bloga naFejsie.pl. W przypadku rewolucyjnych zmian werdykt tej grupy może być negatywny. Falę negatywnych komentarzy spowodowało m.in. objęcie przez Tomasza Lisa stanowiska redaktora naczelnego Newsweek Polska czy zmiana redaktora naczelnego we Wprost – gdzie Lisa zastąpił Michał Kobosko. Niezadowolenie wzbudziło także zatrudnienie Szymona Majewskiego w Radiu Eska.

Małek przyznaje, że protesty są standardową reakcją fanów na zmiany w ich ulubionych mediach. Jednak medium powinno w takiej sytuacji zareagować, bo inaczej cała sytuacja może się obrócić przeciwko marce. „Bo w social media chodzi właśnie o dyskusję” – zaznacza bloger. (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj