sobota, 21 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościProfile Warszawy na FB za ponad 500 tys. zł

Profile Warszawy na FB za ponad 500 tys. zł

Około pół miliona zł stołeczny Ratusz wydał na działania na Facebooku. 22 tys. zł na profil facebook.com/Warszawa, w tym na stronę tytułową i zakładkę „100 dni do Euro”, 15 tys. zł – konkurs promujący Noc Muzeów w Warszawie, 411 tys. zł – obsługę profilu miasta w języku angielskim.

„Hanna Gronkiewicz-Waltz kolejny raz lekką ręką wydaje pieniądze podatników” – twierdzi Jarosław Krajewski, radny PiS-u. W odpowiedzi na pytania Krajeńskiego, o koszty prowadzenia stron na portalu społecznościowym, Ratusz przedstawił następujące koszty: 50 tys. zł na działania marketingowe związane z Euro 2012, zaś 49 tys. zł na „realizację i opracowanie komunikacji w 15 językach”. Na promowanie akcji „Syrenki narodowe” miasto wydało ponad 312 tys. zł.

„Nie sztuką jest wydanie pół miliona złotych z pieniędzy podatników na promocję na portalu społecznościowym. Sztuką jest mieć pomysł na tę promocję, która w tym wypadku okazała się kompletnie nietrafiona, efekty są mizerne, a pieniądze okazały się wyrzucone w błoto” – powiedział Krajewski. (kg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj