sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPolskie kluby odpuszczają sobie Twittera

Polskie kluby odpuszczają sobie Twittera

Zagraniczne kluby, zamiast logotypów sponsorów, umieszczają na koszulkach piłkarzy nazwy twitterowych kont, a nawet zastępują nimi nazwiska zawodników. W polskiej ekstraklasie natomiast nie wszystkie kluby doceniają ten kanał komunikacji z kibicami. „Nie do końca orientuję się, jak wygląda nasza klubowa aktywność na Twitterze, gdyż jednak całą energię kierujemy na Facebooka” – rzeczniczkę Lecha Poznań Joannę Dzios cytuje serwis slask.sport.pl.

Do najaktywniejszych klubów na Twitterze serwis zalicza Legię, Polonię i właśnie… Lecha. W przypadku wielu klubów konta są zakładane nieoficjalnie przez kibiców – dlatego publikowane na nich informacje nie są „pierwszej świeżości”. Korzystanie z Twittera odpuściły sobie Ruch Chorzów oraz Górnik Zabrze. Rzeczniczka tej pierwszej drużyny przyznała, że klub skupia się na Facebooku. Zauważa jednak, że Twitter „to jednak dobre narzędzie do szybkiej interakcji z fanami” i przypuszcza, że w przyszłości klub będzie aktywny również w tym serwisie. „Doceniamy to narzędzie w potencjalnej promocji klubu, ale na tę chwilę go nie wykorzystujemy” – zaznacza natomiast Jerzy Mucha, rzecznik Górnika Zabrze.

Jak przypomina serwis slask.sport.pl, Twitterowi nie można jednak bezgranicznie ufać. W maju tego roku zamieszanie spowodowała informacja o śmierci gwiazdy FC Barcelona Lionela Messiego, opublikowana na koncie telewizji Fox News. Piłkarz żyje do dziś, natomiast wpis okazał się żartem hakera. (ks)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj