sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPSL stworzyło własne koło public relations

PSL stworzyło własne koło public relations

Jak informuje Polityka, w Polskim Stronnictwie Ludowym powstało Koło Marketingu Politycznego i Public Relations. Działacze PSL mają pójść w ślady przewodniczącego Janusza Piechocińskiego, który jest określany jako „mistrz korzystania z Facebooka”.

PR-owe koło funkcjonuje przy Naczelnym Komitecie Wykonawaczym partii. Obecnie liczy 25 członków. Na jego czele stanął Tomasz Jędrzejczak, minister ds. kontaktów z parlamentem w Kancelarii Premiera. Przez najbliższe kilka miesięcy będą uświadamiać posłów, jak istotna jest komunikacja z elektoratem za pośrednictwem internetu. „Prezes Janusz Piechociński jest mistrzem korzystania z Facebooka i chcemy, żeby nasi działacze poszli w jego ślady” – zaznacza Jędrzejczak.

Jak czytamy w Polityce, PR-owe koło nie jest jedynym działającym w Stronnictwie. Od 3 lat funkcjonuje bowiem Koło Służby Zagranicznej, szkolące działaczy z protokołu dyplomatycznego. PSL ma nadzieję, że dzięki niemu uda się rozesłać po świecie ambasadorów, którzy będą przywiązani do ludowej tradycji. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj