Pinterest wprowadził narzędzia do analizy dla kont biznesowych. Oznacza to, że już niedługo serwis może zacząć zarabiać – czytamy w e-biznes.pl.
W listopadzie 2012 r. Pinterest wprowadził konta dla przedsiębiorców. Teraz idzie o krok dalej i wprowadza narzędzia do analizy dla klientów biznesowych. Dzięki temu będzie można m.in. sprawdzić liczbę kliknięć zdjęć marki, ile osób widziało wpis oraz zobaczyć, którymi zdjęciami użytkownicy dzielą się najchętniej. W planach portalu społecznościowego jest także wprowadzenie międzynarodowej wersji serwisu oraz opcji rekomendacji, dzięki czemu system będzie podpowiadać użytkownikom profile do obserwowania, które są podobne do tych, które już zostały polubione.
Wprowadzona opcja to „fundament do zarabiania” – czytamy w e-biznes.pl. Pineterest ma dwa pomysły na zarabianie – albo reklama, albo poprzez opcję zakupu produktów z systemem prowizyjnym. (kg)