poniedziałek, 13 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościŁódź chce odczarować swój wizerunek z agencją PR

Łódź chce odczarować swój wizerunek z agencją PR

„W związku z niepo­chlebnymi artykułami na temat Łodzi, choćby w brytyjskim dzienniku »The Sun«, chcemy budować pozytywny obraz mia­sta” –  mówi Bartłomiej Wojdak, dyrektor biura promocji, turys­tyki i współpracy zagranicznej Urzędu Miasta Łodzi. I dodaje, że miasto w tym celu zatrudni agencję PR – donosi Polska Dziennik Łódzki.

Jak informuje Jolanta Baronowska, biuro promocji Urzędu Miasta Łodzi szuka agencji PR, która przygotuje strategię dla miasta. Miałaby ona budować pozy­tywny wizerunek Łodzi w me­diach. Dyrektor Wojdak przyznaje, że jego pracownicy nie potra­fią tego zrobić, bo nie wiedzą jak. „Dwa tygodnie temu wysłaliśmy zapytania do 12 agencji PR w kraju. Nie mamy jeszcze od­powiedzi, czy mogłyby to zrobić i za ile. Sfinansujemy to z bu­dżetu biura promocji” – przyznaje w gazecie. Pomysł nie wszystkim jednak przypadł do gustu. Radna Wiesława Zewald (PO) uważa, że takie strategie powin­ni tworzyć pracownicy biura promocji. „Miasto miało oszczę­dzać. Może warto wysyłać pracowników na szkolenia?” – pytała na wczoraj­szym posiedzeniu komisji promocji Rady Miejskiej.  Tymczasem kadry biura pro­mocji – czytamy w dzienniku – z roku na rok się kurczą. W ciągu dwóch lat zatrudnienie spadło o 15 – 20 proc. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj