O CSR-ze nadal głośno. Co filmy robią, aby pokazać, że ich biznes jest odpowiedzialny? Okazuje się, że kreatywność nie ma granic – czytamy w Pulsie Biznesu.
Na przykład firma Sixt rent a car ważne założyła fundację Drying Little Tears, która dba o poprawę warunków życia w krajach rozwijających się. Firma oddaje jedno euro z każdego wynajmu samochodu oraz organizuje licytacje, by wspomóc fundację. Inaczej do tematu CSR-u podchodzi Eniro Polska, która przede wszystkim inwestuje w swoich pracowników. Firma dba, aby każdy był zatrudniony na umowę o pracę, poza tym pracownicy mają zapewniony dostęp do systemów motywacyjnych. Do tego zatrudnieni są oceniani, promowani oraz nagradzani za osiąganie indywidualnych celów – wymienia Iwona Dziedzic-Gawryś, specjalista ds. PR-u w Eniro Polska. Jeszcze inaczej do odpowiedzialnego biznesu podchodzi IBM Polska, stawiająca na ekologiczne rozwiązania w obrębie IT. Koncern angażuje się też w rozwój innowacyjności dopiero co założonych firm. (kg)
A jaki Ty wymyślisz patent na CSR dla swojej firmy? Chcesz wiedzieć więcej o tej dziedzinie? Zapoznaj się ze szkoleniem internetowym o społecznej odpowiedzialności biznesu, bez wychodzenia z domu!