Po pierwszej odsłonie kampanii „Poland. Come and complain” jej twórcy prezentują kolejne spoty. Teraz bohaterami są kelnerka, businesswoman i Biały Miś rodem z zakopiańskich Krupówek którzy narzekają na ilość wypijanego przez Polaków alkoholu, umiejętności sportowe i rozwój polskiej gospodarki – informuje Brief.
Jak przekonują na stronie serwisu twórcy, kampania „Poland. Come and complain” to przede „narzekanie konstruktywne, bo w niestandardowy sposób promujące Polskę za granicą”. „Nie bez powodu głos z offu podejmuje ofensywę i bazując na niezbitych dowodach próbuje przekonać bohaterów filmów, że Polska pod wieloma względami jest jednym z najbardziej atrakcyjnych miejsc w Europie, a Polacy postrzegani są przez obcokrajowców jako naród ponadprzeciętny” – czytamy dalej w brief.pl.
Portal przypomina, że osią kampanii, oprócz przygotowanych na potrzebę akcji filmów, które w trzytygodniowych odstępach będą pojawiać się w sieci, jest także fan page w całości poświęcony byciu Polakiem: począwszy od osiągnięć polskich naukowców, skończywszy na typowo polskich tradycjach i obyczajach. Twórcy kampanii zapraszają także do narzekania pod specjalnym hashtagiem #comeandcomplain, w kampanijnej wirtualnej księdze skarg i zażaleń na FB.
Autorem pomysłu jest Blacklama. Za realizację odpowiadają Tomasz Chojnacki i Jan Mosiejczuk. Spoty wyreżyserowali Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Produkcją filmów zajęło się studio Papaya Films, natomiast komunikacją w mediach społecznościowych – agencja interaktywna Bird&Co. (es)
Sprawdź szkolenie otwarte: YouTube w komunikacji marki
Nowy termin: 19 lutego (ŚRODA)