niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościPrezydent Poznania tnie budżet na promocję miasta. Może też zniknąć biuro promocji

Prezydent Poznania tnie budżet na promocję miasta. Może też zniknąć biuro promocji

Prezydent Poznania chce ograniczyć wydatki na promocję i przeznaczyć pieniądze na remont i przebudowę ulic. Może też zniknąć biuro promocji urzędu – czytamy w Gazecie Wyborczej.

Obecna strategia promocji miasta opiera się na działaniach z 2009r, kiedy to powstało między innymi logo Poznania z hasłem „miasto know-how”. Prezydent Jacek Jaśkowiak już w grudniu zapowiedział odejście od tej strategii – przypomina dziennik. Co z nowymi pomysłami? Seweryn Lipoński, autor artykułu, pisze, że strategii brak, pojawił się  za to pomysł, by zamknąć biuro promocji. „Jaśkowiak miał to zasugerować na posiedzeniu klubu radnych PO” – czytamy dalej.

Radny urzędu w rozmowie z Gazetą Wyborczą dodaje z kolei, że „pieniądze, które miały być na działania promocyjne [prezydent – przyp.red] chce przeznaczyć na dodatkowe remonty chodników i dróg. Zrobi to w ramach auto-poprawki do budżetu miasta”.

Jak to wygląda w praktyce? „Pro­jekt budżetu przygotowywał jesz­cze poprzedni prezydent Ryszard Grobelny. Na promocję miało być blisko 11 min zł – z tego 9,3 mln zł do dyspozycji biura promocji miasta” – informuje dziennik. Autor artykułu przypomina też, że nie odbyła się planowana w Poznaniu konferencja blogerów TBEX Europe, za to na liście poprawek do urzędu znalazł się punkt o remontach i przebudowie ulic. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj