piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWiek nie ma znaczenia

Wiek nie ma znaczenia

W ramach promocji Światowych Dni Młodzieży na początku lipca wystartowała kampania pod hasłem „Młodość to stan ducha”.

„Nasza kampania trafia do młodych ludzi i to chyba za sprawą przekory, która jest celowa. Twarzą naszej kampanii jest leciwy ojciec Leon Knabit, który idealnie pasuje do tej roli. Chcieliśmy, by przekornie i niebanalnie docierać do ludzi” – komentuje w tekście Gabriela Prokocka-Kazek, dyrektor Departamentu Marki Małopolska w Urzędzie Marszałkowskim.

Jak czytamy, kampania ma na celu dotrzeć do pielgrzymów i turystów, którzy w czasie Światowych Dni Młodzieży będą odwiedzali Kraków i Małopolskę. W ramach akcji promocyjnej na ulicach Krakowa pojawi się 60 billboardów w języku polskim i angielskim, reklama w systemie informacji pasażerskiej w krakowskich tramwajach i autobusach oraz citylighty w formie lustra.

Głównym punktem kampanii jest spot promocyjny dostępny w internecie oraz emitowany w TVP i TVN. Ważnym elementem kampanii są media społecznościowe, powstał m.in. specjalny fanpage Małopolski – czytamy.

O szczegółach wypowiada się w tekście Gabriela Prokocka-Kazek. „Bardzo intensywnie działamy w mediach społecznościowych. Komunikujemy się w 9 językach z pielgrzymami, ale również osobami, które zainteresują się naszą kampanią i dzięki temu odwiedzą nasz region”.

Jak czytamy dalej, kampania realizowana jest ze środków budżetu województwa małopolskiego, będzie kosztować 1,5 mln zł. (red)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj