#FoodPorn to jeden z najpopularniejszych hashtagów w internecie. Z kolei głód i ubóstwo – najpoważniejszymi problemami na świecie. Spółka Land O’Lakes, zainspirowana trendem, zdecydowała się wykorzystać go w walce z niedożywieniem. O szczegółach pisze rmf.fm.
Amerykańska spółka Land O’Lakes wymyśliła więc kampanię, „Delete to Feed”, w której zachęca użytkowników Instagrama do usuwania zdjęć jedzenia ze swoich profilów. Za każdą usuniętą fotografię firma zobowiązała się przekazywać 11 darmowych posiłków fundacji Feeding America. „Pozbądź się zdjęcia i problemu głodu za jednym razem” – brzmi hasło kampanii.
Jak podaje źródło, Amerykanie używający Instagrama za pośrednictwem strony deletetofeed.com mogą przyłączyć się do akcji i za pomocą aplikacji usunąć zdjęcia i jednocześnie pomóc w walce z głodem wśród najuboższych obywateli Stanów Zjednoczonych. Celem spółki Land O’Lakes jest osiągnięcie wyniku 2,75 miliona przekazanych posiłków. (mw)