Jak podaje businessinsider.com.pl, Ministerstwo Finansów Singapuru zatrudniło prawie 50 influencerów, którzy mają za zadanie, na Instagramie, reklamować plan finansowy państwa na 2018 rok. Szacuje się, że posty z tematyką budżetową dotrą do około 255 tys. osób, czytamy dalej.
Jak pisze autor, powołując się na rządowy portal The Straits Times, kampania ma na celu zebranie opinii na temat rozwiązań proponowanych przez rząd, a także podniesienie świadomości na ten temat szczególnie wśród młodych obywateli.
Dalej czytamy, że influencerzy zatrudnieni przez singapurski resort mają od 1,3 do 35 tys. obserwujących na Instagramie. Posty zamieszczane w ramach kampanii są oznaczone jako sponsorowane i dotyczą budżetu bądź miejsc, które mają się z nim kojarzyć, podaje źródło.
[[{“fid”:”36163″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:”Post na Instagramie reklamujący budżet Singapuru”,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:”Post na Instagramie reklamujący budżet Singapuru”},”type”:”media”,”attributes”:{“alt”:”Post na Instagramie reklamujący budżet Singapuru”,”title”:”Post na Instagramie reklamujący budżet Singapuru”,”class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: instagram.com/theroycelee
Jak informuje businessinsider.com.pl, podobna kampania miała miejsce już w zeszłym roku, przy promocji budżetu na 2017 rok, jednak skala zaangażowania była o wiele mniejsza. Tegoroczna akcja trwać będzie jeszcze przez miesiąc, podaje portal powołując się na The Straits Times. (jg)