Snapchat nie ma ostatnio dobrej passy. Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Kylie Jenner za pomocą jednego tweeta obniżyła wartość rynkową marki. Kilka dni temu sytuacja się powtórzyła za sprawą Rihanny, która publicznie skrytykowała aplikację, powodując, że ceny akcji Snapchata błyskawicznie spadły – podaje portal money.cnn.com.
Jak czytamy, barbadoska piosenkarka wyraziła swoją niechęć wobec platformy. Powodem było udostępnianie użytkownikom obraźliwej dla Rihanny reklamy – wyśmiewała ona bowiem pobicie wokalistki przez jej byłego chłopaka Chrisa Browna, o którym głośno było kilka lat temu.
[[{“fid”:”37519″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: twitter.com/TheRoyceMann
Rihanna opublikowała oficjalne oświadczenie za pośrednictwem swojego profilu na Instagramie, w którym oskarżyła aplikację o promowanie agresji i żartowanie z ofiar przemocy – podaje portal. Poprzez jeden wpis piosenkarki akcje Snapchata spadły o 4 proc., zaniżając wartość marki o ponad 800 milionów dolarów, czytamy dalej.
[[{“fid”:”37520″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: twitter.com/nicollettemw
Za pośrednictwem portalu CNN aplikacja opublikowała własne oświadczenie, w którym przeprosiła piosenkarkę i zapowiedziała, że zbada istotę problemu, aby taka sytuacja się w przyszłości nie powtórzyła.
Jak czytamy, Snapchat udostępnił w lutym specjalną platformę reklamową dla osób trzecich. Podstawowym warunkiem, który muszą spełnić reklamodawcy, jest zakaz publikowania treści obraźliwych i szokujących. Jak widać tym razem procedury zawiodły – konkluduje money.cnn.com. (jg)
Zdjęcie główne: By [1] (Rihanna) [CC BY 2.0], via Wikimedia Commons