LinkedIn rozpoczął testy nowej funkcji w swoim serwisie – podaje thenextweb.com. Niektórym użytkownikom portalu udostępniono możliwość dodawania hashtagów przy postach, dzięki czemu nowe aktualizacje mają docierać do odpowiednich osób – pisze źródło.
Jak czytamy dalej, testy nowej funkcji zostały oficjalnie potwierdzone przez przedstawicieli portalu na koncie LinkedIna na Twitterze. Tłumaczą oni, że dodawanie hashtagów przy postach ma m.in. „pomóc członkom serwisu w odkrywaniu i dołączaniu do istotnych konwersacji”.
[[{“fid”:”38171″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: twitter.com/LinkedInHelp
Sposób, w jaki LinkedIn testuje nową funkcję, nie spodobał się niektórym użytkownikom – informuje thenextweb.com. Grupa internautów za pośrednictwem swoich kont na Twitterze wyraziła niezadowolenie, sugerując, że dodanie hashtagów przy poście jest obowiązkowe, by w ogóle móc opublikować aktualizację.
[[{“fid”:”38170″,”view_mode”:”default”,”fields”:{“format”:”default”,”field_file_image_alt_text[und][0][value]”:””,”field_file_image_title_text[und][0][value]”:””},”type”:”media”,”attributes”:{“class”:”media-element file-default”}}]]
Źródło: twitter.com/Sjamilala
Jak zauważa autor artykułu Matt Wright, testy nowych funkcji w portalach społecznościowych są rzeczą normalną i ich tymczasowa implementacja nie powinna już nikogo dziwić. Dzięki takim działanom – czytamy – serwisy mogą być stale ulepszane, tak by odpowiadać na potrzeby internautów. (jg)