niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościVictoria’s Secret chce promować „ciałopozytywność”

Victoria’s Secret chce promować „ciałopozytywność”

Victoria’s Secret – amerykański producent bielizny – rezygnuje z „aniołków”, czyli supermodelek, które brały udział w pokazach mody marki. Firma zmienia strategię, by promować „ciałopozytywność” i równouprawnienie – opisuje tvn24.pl.

Jak czytamy, marka zapowiedziała zmiany w swojej strategii. Nie będzie już corocznego show z modelkami – nazywanymi „aniołkami”. Zamiast supermodelek Victoria’s Secret współpracować będzie z ambasadorkami, by promować akceptację różnych typów urody.

Grono ambasadorek – czyli kolektyw Victoria’s Secret – liczyć będzie siedem kobiet. Wśród nich są aktywistka LGBTQ+ i kapitanka kobiecej reprezentacji USA w piłkę nożną Megan Rapinoe, hinduska aktorka, producentka filmowa Priyanka Chopra Jonas oraz pierwsza modelka transpłciowa Victoria’s Secret – Valentina Sampaio.

Jak podaje źródło, powołując się na CNN, zmianę wprowadzono po dwóch latach od zakończenia pokazów „Aniołków”. Z show zrezygnowano po krytyce, jaka spadła na firmę, za to, że nie promuje ona modelek prezentujących wszystkie rozmiary i kształty. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj