25 września 2018 roku sieć Dunkin’ Donuts poinformowała, że planuje uprościć swoją nazwę, z której zniknie słowo „Donuts”. Oficjalna zmiana nastąpi w styczniu 2019 roku – podaje businessinsider.com.
W sierpniu 2018 roku firma – po przeprowadzeniu niewielkich testów w Massachusetts – poinformowała już o planach zmiany nazwy w około 50 punktach na terenie Stanów Zjednoczonych, co wywołało niezadowolenie wielu klientów – czytamy.
„Oni dosłownie wynaleźli słowo »donut«. Powinni zatrzymać je na zawsze” – źródło cytuje komentarz jednego z użytkowników Twittera.
Zmiana nazwy jest częścią rebrandingu, na który składają się również odmieniony wygląd lokali, nowa oferta napojów takich jak cold brew czy wprowadzenie kiosków do cyfrowego składania zamówień – wymienia źródło. (pp)
Zdjęcie główne: by Own work [GFDL or CC BY-SA 3.0], from Wikimedia Commons