Instagram za pośrednictwem swojego biura prasowego informuje o testach zmian w wyglądzie profili osobistych i firmowych. Nowości analizuje Andrew Hutchinson na portalu socialmediatoday.com.
Jak pisze, najłatwiej dostrzec modyfikację nagłówka, w którym zdjęcie profilowe zostało przeniesione z lewej strony na prawą, a liczniki obserwowanych i obserwujących – zmniejszone i przeniesione niżej. Instagram dodał też kolejny przycisk: oprócz „obserwuj” użytkownik będzie mógł też kliknąć „wiadomość” lub „e-mail”. Portal testuje też nową zakładkę pokazującą listę wspólnych obserwujących – zauważa Hutchinson.
Zmiany w profilu osobistym. Źródło: instagram-press.com
Większe zmiany czekają jednak profile biznesowe – czytamy na socialmediatoday.com. Instagram uzupełnił je o kilka przycisków. Użytkownicy będą mogli za ich pomocą nie tylko dodać dane konto do obserwowanych, lecz także wysłać bezpośrednią wiadomość do administratora, zadzwonić do niego, wysłać e-mail, zobaczyć wskazówki dojazdu do miejsca czy przejść do strony sklepu. Pojawiła się też zakładka dla treści z IGTV czy znaczników z produktami.
Zmiany w profilu firmowym. Źródło: instagram-press.com
Instagram podaje na stronie swojego biura prasowego, że będzie testował nowości w nadchodzących tygodniach. Portal uprzedza, że użytkownicy mogą widzieć różne kombinacje zmian, a nie wszystkie na raz. (mp)