Burger King w ramach akcji, która promuje przywrócone do menu po dziewięciu latach frytki w cukrze, zaczął rozdawać polubienia starym tweetom popularnych osób. Wywołał tym ich zdziwienie, u jednej nawet złość, ale przy okazji zapewnił sobie rozgłos – pisze prdaily.com.
Sieć fast-foodów lajkowała mające kilka lat komunikaty takich osób jak Jimmy Fallon, Chrissy Teigen, Justin Bieber, Ariana Grande czy Casey Neistat. Zwłaszcza ten ostatni zwrócił uwagę na działalność marki, a zdziwienie wyraził 24 stycznia 2019 roku na Twitterze. Portal prweek.com zauważa, że na jej profilu pojawił się tymczasem komunikat: „Do niektórych rzeczy z 2010 roku warto wrócić – takich jak swoje stare tweety. I frytki w cukrze”.
Źródło: twitter.com/CaseyNeistat
Źródło: twitter.com/BurgerKing
Neistat, gdy zorientował się, co zrobił Burger King, opublikował film, w którym przyznaje, że czuje się wykorzystany przez markę do uzyskania rozgłosu, ale jednocześnie wielokrotnie docenia spryt jej Social Media Managerów. Sam zaproponował też doradztwo marce w zakresie wspierania organizacji społecznych – czytamy. (mp)
Zdjęcie główne: youtube.com/user/caseyneistat